Thursday, February 25, 2010

get back on the truck...

we went back to the workshop, got the jail van and headed to the west side, again. we didn't wanna keep mr. falcon N at the airport worried for hours so asked M-man of back drop to pick him up and meet up at back drop, 10 min. from the airport.


事故処理を終えチャボに戻り護送車に乗り換えて・・・えっと何だったっけ?あ、そうそうN美くんを迎えに行くんだった。あんまり待たせて心配させてもいけないので、back dropのM-manにお願いして取りあえず空港まで行ってもらい、back dropで落ち合うことに。

we didn't forget about him!

うっかり迎え忘れるところだったN美くん、
いえいえ、忘れちゃいませんぜ!

3 comments:

Anonymous said...

ご無事でなによりでした。
地元の大御所もおとつい10トントラックにオカマほられて愛車が大破したそうです。

けん2 said...

で、明日退院するそうです。

menacing ayu said...

けん2: 新美くんから無事ブツ受け取りました。大御所は大丈夫なのでしょうか?